Індивідуальний план роботи
(дистанційного навчання та професійного
розвитку)
на період карантину з 13.03 по
03.04.2020 року
вчителя початкових класів опорного
закладу
Прислуцький НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів –
ДНЗ»
№з/п
|
Дата
|
Час
|
Дистанційне навчання
|
Самоосвіта,
підвищення кваліфікації
|
Робота
з батьками
|
1.
|
13.03
|
09.00-13.00
|
Розробка
і розміщення в соціальній мережі Viber завдань для учнів 1 класу на період
карантину
|
Складання
плану-графіка самоосвіти та елементів дистанційної роботи під час
призупинення освітнього процесу
|
Онлайн
консультація для батьків
1-А
класу Інформація для дітей та батьків
«Як запобігти коронавірусу?» Розміщення в групі соціальної мережі Viber
|
2
|
16.03
|
Підготовка
матеріалів до занять з першокласниками ( НУШ ) Розміщення завдань для учнів 1-А
класу ( Viber)
ЯДС
С.
30 (зошит). Намалювати перші весняні квіти
Мультфільм
«Рекс весною»
Математика
С.
103 (підручник). Завдання 2, 3 – порівняти вираз та число письмово
Завдання
1, 4 – виконати усно, завдання 5 – розв’язати задачу
|
Опрацювання
фахової літератури
Створення
вправ для опрацювання учнями
|
Онлайн
- консультація для батьків учнів 1 класу
|
|
3
|
17.03
|
Індивідуальні
консультації для учнів 1-А класу в
онлайн – режимі
Навчання
грамоти
С.
44 – 45, читати склади, слова із буквою ю
Відео – презентація https://youtu.be/TDHBilvzv74 , http://goo.gl/0T6OxB С. 40 – 41
(зошит), писати малу букву ю
Математика
С.
104 (підручник). Завдання 1- усно,
завдання 2, 3, 4 - порівняти вираз та число письмово, завдання 5 – розв’язати
задачу. Повторити таблиці додавання та віднімання чисел 2 - 10
|
Виготовлення
дидактичного матеріалу НУШ
Добірка
цікавої літератури для читання під час карантину
Перегляд вебінару « Математична грамотність»
|
||
4
|
18.03
|
Розміщення
завдань для учнів 1-А класу ( Viber)
Навчання
грамоти
С.46
– 47. Читати оповідання, вивчити напам’ять скоромовку С. 42 – 43 (зошит),
писати велику букву Ю, списати друковані речення
Математика
С.105
(підручник). Завдання 4 – розв’язати задачу
|
|
Онлайн
- консультація для батьків учнів 1 класу
|
|
5
|
19.03
|
Розміщення
завдань для учнів 1-А класу ( Viber)
ЯДС
Навчання
грамоти
С.
48 -49, читати склади, слова, вірші із буквою є
Відео
– презентація http://goo.gl/NezdhF
С.44
– 45 (зошит), писати малу букву є, списувати друковані речення
|
Перегляд
блогів вчителів НУШ
|
||
6
|
20.03
|
Розміщення
завдань для учнів 1-А класу ( Viber)
Навчання
грамоти
С.78
(буквар). Читати казку. Дати характеристику героям казки за навідними
питаннями
Математика
С.106.
завдання 4 – розв’язати задачу
Робота
із «Танграмом» https://www.igraemsa.ru/igry-dlja-detej/igry-na-logiku-i-myshlenie/tangram-zveri
|
Перегляд
вебінару «Створення освітнього середовища під час карантинних заходів»
|
Онлайн
- консультація для батьків учнів 1 класу
|
|
7
|
23.03
|
Підбір текстів для читання учнями з
батьками.
Перегляд мультфільмів «Машині казочки» https://www.youtube.co
m/watch?v=- aKCZ87ZKo8
|
Складання
плану роботи у період весняних канікул
Проходження
курсу «Бери й роби» на платформі EdEra
|
||
8
|
24.03
|
Опрацювання
додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та
наукового рівня у початкових класах.
Проходження
курсу «Бери й роби» на платформі EdEra
|
|||
9
|
25.03
|
Перегляд
інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку
здобувачів освіти НУШ» Проходження курсу «Бери й роби» на
платформі EdEra
|
|||
10
|
26.03
|
Повторення
і опрацювання науковометодичних рекомендацій
Перегляд
вебінару «Використання онлайн-тестів у роботі з батьками»
|
|||
11
|
27.03
|
Підготовка
до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
Проходження
курсу «Бери й роби» на платформі EdEra
|
|||
30.03
|
Індивідуальні
консультації для учнів 1-А класу в
онлайн – режимі.
Математика: С.
108 (підручник). Розв’язувати задачі
|
Онлайн
консультації з батьками учнів
|
|||
31.03
|
Розміщення
завдань для учнів 1 -А класу
(соціальна
мережа Viber)
Навчання
грамоти
С.
50 - 51, читати текст, складати речення за малюнком
С. 46 – 47 (зошит), писати велику
букву Є
Математика
С.
109 (підручник). Завдання 5 – розв’язати задачу. Повторити склад чисел 2 - 10
|
Підбір
текстів для читання учнями з батьками
|
|||
01.04
|
Індивідуальні онлайн
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі
ЯДС
С. 34
(зошит)
Дослід
– моделювання «Як дерева корінням воду затримують» https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=IDONtGq1dK4&feature=emb_logo
Навчання грамоти
С.52
– 53. Читати оповідання, вивчити напам’ять вірш
Відео
– урок https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=50RvGKTWqG8&feature=emb_logo С. 48
– 49 (зошит), писати малу букву ц, списати друковані речення
Математика
С.110 (підручник). Завдання 4 –
розв’язати задачу
|
Підбір
завдань для учнів 1 класів в умовах навчання дистанційної форми
|
Онлайн
консультації з батьками учнів
|
||
02.04
|
Розміщення
завдань для учнів 1 -А класу (соціальна мережа Viber)
Навчання
грамоти
С.44
– 45 (зошит), писати велику букву Ц, списувати друковані речення
|
Опрацювання
інтерактивних завдань з математики та української мови для 1-4 класів та
інструменти для взаємодії з учнями на «Smart-кейсі вчителя»
|
Онлайн
консультації з батьками учнів
|
||
03.04
|
Розміщення
завдань для учнів 1 -А класу
(соціальна
мережа Viber)
Навчання
грамоти
С.80
(буквар). Читати казку. Дати характеристику героям казки за навідними
питаннями
Математика
С.111.
Порівнювати числа
Математичний
диктант (голосове повідомлення)
|
Вебінар
на тему «Життя і навчання під час
карантину. Практичні
поради психолога».
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий