четверг, 29 ноября 2018 г.

Край, де я живу



Мета проекту.
·        Формувати національно-свідомого громадянина;
·        виховувати готовність до компетентної участі в суспільному житті;
·        учити поважати традиції свого народу, сприймати українську культуру як невід’ємну складову загальнолюдської культури;
·        вчити учнів здійснювати проектну діяльність;
·        розвивати нестандартне мислення, творчий підхід до розв’язання поставленої проблеми.
Проблемне питання проекту. Чому я люблю свій край?
Тип проекту. Інформаційно-пошуковий
Очікувані результати роботи над проектом:
·        навчитися самостійно отримувати знання з різних джерел, користуватися ними у повсякденному житті;
·        виробити навички цільового пошуку в додатковій літературі, у мережі Інтернет;
·        зацікавлення проектною діяльністю;
·        формування навичок роботи в групах, вміння презентувати свої творчі надбання;
·        формування в учнів особистісних рис громадян Української держави

Проект
«Край, де я живу»
Зміст проекту
Діяльність учнів
І. Організаційний етап
1. Нарада з батьками.
2. Створення класної бібліотеки. Оформлення виставки книг
3. Студія «Юні художники» (конкурс малюнків «Край, де я живу»)
4. Вікторина «Чи знаєш ти свій край?»
   На нараді з батьками та учнями на класних зборах обговорили, над якими питаннями будемо працювати, спланували дії учнів, обрали форми роботи, визначили засоби представлення інформації
ІІ. Інформаційно – пошуковий етап
І група – Легенди рідного краю
ІІ група – Перекличка повідомлень «Люди, які прославили мій край»
ІІІгрупа–Підприємства нашого району
ІУ група – Моє село – краплиночка на карті
У група – Презентація рідної вулиці
    На даному етапі учні розподілилися на групи, і кожна група обрала певний розділ проекту.
Учні активно збирали інформацію, класифікували її.
ІІІ. Творчий етап
1. Конкурс віршів поетів Рівненщини
2. Година спілкування «України мова барвінкова»
3. Екскурсія в шкільний музей
  Зібраний матеріал (наочність, ілюстрації, демонстраційний матеріал, інформації та ін..) використали для оформлення проекту.
ІУ. Підсумковий етап
1. Презентація проекту. Усний журнал «Край, де я живу»
 2. Випуск фотобюлетеня, присвяченого подіям проектного періоду
 3. Інтерв’ю з другокласниками «Чому я люблю свій край?»
   Презентація власних надбань у формі усного журналу. Випуск фото бюлетеня проектного періоду. Оцінювання результатів роботи (що вдалося зробити легко, що викликало труднощі)

Комментариев нет:

Отправить комментарий