Мета проекту.
·
Формувати національно-свідомого
громадянина;
·
виховувати готовність до компетентної
участі в суспільному житті;
·
учити поважати традиції свого народу,
сприймати українську культуру як невід’ємну складову загальнолюдської культури;
·
вчити учнів здійснювати проектну
діяльність;
Проблемне питання проекту. Чому я люблю свій край?
Тип проекту. Інформаційно-пошуковий
Очікувані результати роботи над проектом:
·
навчитися самостійно отримувати знання з
різних джерел, користуватися ними у повсякденному житті;
·
виробити навички цільового пошуку в
додатковій літературі, у мережі Інтернет;
·
зацікавлення проектною діяльністю;
·
формування навичок роботи в групах,
вміння презентувати свої творчі надбання;
·
формування в учнів особистісних рис
громадян Української держави
Проект
«Край, де я живу»
Зміст проекту
|
Діяльність учнів
|
І. Організаційний етап
1. Нарада з батьками.
2. Створення класної
бібліотеки. Оформлення виставки книг
3. Студія «Юні художники»
(конкурс малюнків «Край, де я живу»)
4.
Вікторина «Чи знаєш ти свій край?»
|
На нараді з батьками та учнями на класних
зборах обговорили, над якими питаннями будемо працювати, спланували дії учнів,
обрали форми роботи, визначили засоби представлення інформації
|
ІІ. Інформаційно – пошуковий етап
І група – Легенди рідного краю
ІІ група – Перекличка
повідомлень «Люди, які прославили мій край»
ІІІгрупа–Підприємства
нашого району
ІУ група – Моє село –
краплиночка на карті
У група – Презентація рідної
вулиці
|
На даному етапі учні розподілилися на
групи, і кожна група обрала певний розділ проекту.
Учні активно збирали
інформацію, класифікували її.
|
ІІІ. Творчий етап
1. Конкурс віршів поетів Рівненщини
2. Година спілкування «України
мова барвінкова»
3. Екскурсія в шкільний музей
|
Зібраний матеріал (наочність, ілюстрації,
демонстраційний матеріал, інформації та ін..) використали для оформлення
проекту.
|
ІУ. Підсумковий етап
1. Презентація проекту. Усний
журнал «Край, де я живу»
2. Випуск фотобюлетеня, присвяченого подіям
проектного періоду
3. Інтерв’ю з другокласниками «Чому я люблю
свій край?»
|
Презентація власних надбань у формі усного
журналу. Випуск фото бюлетеня проектного періоду. Оцінювання результатів
роботи (що вдалося зробити легко, що викликало труднощі)
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий